fredag 17. september 2010

Tjoheii!

Da har jeg fått meg jobb, nye toppsjefen i Rema 1000, det er meg:p Haha, nej, jeg ska sitte i kasse å være flink:) En jobb er en jobb... Mulig jeg kanskje trenger noe i tillegg og da, men vi får se. Det er så utrolig vanskelig å få seg jobb at det er vondt!!! Men nå er det gjort, takket være en kollega av mamma. Takk mann!!! Da ska livet i storbyen starte for ei jente fra tjukkeste bygda på Toten! Ska nok hemmat nå å da da... Sånn går nu dagan er det mange som sier , og de kommer til å gå bort på jobbing. Null stress joggedress.
Er litt tungt å lese om Hamar og hva som skjer på Hamar, men en gang må man rive seg bort!! Aiaiaiai! Da blir det kosing i Oslo med Line, Ida, brodern, og når hun er ferdig med Roma-ferd, Ane!!! Superkoslelig:D

Vel, til neste gang, see yah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar