torsdag 15. juli 2010

Snart slutt

Hmmm... Nå sitter jeg på jobb og tenker at det er bare fire dager igjen til jeg er ferdig. Arbeidsløs... Mmmm, det ska bli så godt å komme bort fra denne jobben og bort fra Hamar for ei stund! Man skulle tro at man er trist når man går fra en jobb, til en arbeidsløs tilværelse. Men det ska bli så godt å komme seg bort fra rævva ledelse og usikkerheter med lønn og lite lønn og mye jobb.
Hadde det bare funnes en jobb der man tjener masse og jobber minimalt! Det hadde jo in fact vært helt strålende. Men sånn er nå ikke livet. Livet er hardt, det er ikke noe man kan gjøre med det. Men nå kommer livet til åvære mindre komplisert, håper jeg. Det ska bli godt!! Ha litt ferie før det braker løs med skole.
Ta en tur til Firenze før alt faller på plass. Ut av Norge, bort fra teit vær og teit klima. Til en helvettes varm plass i hjertet av Toscana, hvor vinen er god og maten er superb. Det blir jo faktisk helt rått. Vandre i renessansens gater og i alle museene og kirkene der. Gå der så mange store menn har gått før meg; Michelangelo, Donatello, Rafael, og ikke minst DaVinci. Hmm, er nesten som om jeg snakker om Turtles her jeg sitter:p Haha... Men kunstnerne er/var så mye artigere enn Turtles. Hah, sitter her å snakker om Firenze, og renessanse og begynner å snakke om Tutrles. Tenker jeg runder av da jeg.

Til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar