fredag 18. juni 2010

Kjedelig!

Haff, sitter på jobb, og det er semi-fint vær ute, så da gidder ikke folk å gå inn på et kjøpesenter. De siste dagene har gått utrolig sakte, og det er teit. Vil at dagen på jobb ska gå fort, mens det etter jobb kan roe ned litt. Sjeldent at det er omvendt da!! Tida flyr fra meg når jeg kommer hjem, og jeg rekker inegnting.

Nå sitter jeg å venter på at youku ska loade Project Runway episoden jeg ska se, men det er jo den tregeste videoavspiller greia på nett. OG det står på kina/japan/asia språk! Så jeg skjønner jo ikke en dritt av det som står. Og da er deg gøy at det er det eneste stedet de har Project Runway sesong 3. Yei me! Loading er kjedelig. Jeg gleder meg til fremtiden da alt teknologisk går like fort som de automatiske dørene i Star Wars filmene. Haha! Vil ha en sånn dør. eneste man må gjøre er å trykke på en knapp, og så åpner døra seg, og ikke sånn tregt som med heisdører, men skikkelig fort. Fascinerende.

Oh my god!!! Jeg er fascinert over en fuckings dør!! Denne jobben er så kjedelig at dører fascinerer meg!!!! Hjelp meg den som kan!!

Well, here I sit, fascinated by doors, not the band, but the thing. And slowly going crazy in my own little head! Until next time. Sayonara!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar